قیمت سهام Enliven Therapeutics (NASDAQ:ELVN) 2.2% افزایش یافت



سهام Enliven Therapeutics, Inc. (NASDAQ:ELVN – Get Rating) روز دوشنبه 2.2 درصد افزایش یافت. این شرکت تا 20.12 دلار معامله شد و آخرین بار 19.83 دلار معامله شد. در معاملات میان روز تقریباً 48626 سهم معامله شد که نسبت به میانگین حجم روزانه 88302 سهم 45 درصد کاهش داشت. این سهام قبلاً در 19.40 دلار بسته شده بود.

ارتقا و تنزل رتبه تحلیلگر

ELVN موضوع تعدادی از گزارش های تحقیقاتی اخیر بوده است. گروه مالی جفریز در گزارشی در روز چهارشنبه، 29 مارس، پوشش سهام Enliven Therapeutics را آغاز کرد. آنها رتبه “خرید” و هدف قیمت 27.00 دلار را برای سهام صادر کردند. Lifesci Capital در گزارشی در روز سه‌شنبه، 7 مارس، امتیاز «بیشتر از عملکرد» سهام Enliven Therapeutics را تکرار کرد. سرانجام، TD Cowen در گزارشی در روز جمعه، 3 مارس، پوشش سهام Enliven Therapeutics را آغاز کرد. آنها رتبه “بیشتر از عملکرد” ​​را برای سهام تعیین کردند.

Enliven Therapeutics Stock Performance

میانگین متحرک پنجاه روزه این شرکت 20.74 دلار است. ارزش بازار این سهام 130.05 میلیون دلار، نسبت PE 99.15 و بتای 1.02 است.

Enliven Therapeutics (NASDAQ:ELVN – دریافت رتبه) آخرین بار نتایج درآمد سه ماهه خود را در روز جمعه، 10 فوریه منتشر کرد. این شرکت 4.92 دلار EPS برای سه ماهه گزارش کرده است. به عنوان یک گروه، تحلیلگران طرف فروش پیش‌بینی می‌کنند که Enliven Therapeutics، Inc. سود هر سهم -1.91 را برای سال جاری به ثبت برساند.

سرمایه گذاران نهادی روی Liven Therapeutics می اندیشند

سرمایه گذاران نهادی و صندوق های تامینی اخیراً سهام خود را در سهام اضافه یا کاهش داده اند. BlackRock Inc. سهام جدیدی در Enliven Therapeutics در سه ماهه اول به ارزش تقریبی 740000 دلار خریداری کرد. Bank of New York Mellon Corp سهام جدیدی در Enliven Therapeutics در سه ماهه اول به ارزش تقریبی 335000 دلار خریداری کرد. Citigroup Inc. سهام جدیدی در Enliven Therapeutics در سه ماهه اول به ارزش تقریبی 247000 دلار خریداری کرد. Dimensional Fund Advisors LP سهام جدیدی در Enliven Therapeutics در سه ماهه اول به ارزش تقریبی 217000 دلار خریداری کرد. سرانجام، Cubist Systematic Strategies LLC سهام جدیدی در Enliven Therapeutics در سه ماهه اول به ارزش تقریبی 197000 دلار خریداری کرد. صندوق های تامینی و سایر سرمایه گذاران نهادی 49.28 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند.

درباره Enliven Therapeutics

(دریافت رتبه)

Imara Inc یک شرکت بیودارویی است. این شرکت در توسعه و تجاری سازی درمان های جدید برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات ژنتیکی نادر هموگلوبین به ارث رسیده است. خط لوله محصولات این شرکت شامل IMR-687 است که در مرحله بالینی هستند. Imara Inc در بوستون، ماساچوست مستقر است.

همچنین ببینید



دریافت اخبار و رتبه بندی برای Liven Therapeutics Daily – آدرس ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا خلاصه روزانه مختصری از آخرین اخبار و رتبه بندی تحلیلگران برای Enliven Therapeutics و شرکت های مرتبط با خبرنامه ایمیل رایگان روزانه MarketBeat.com دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید