بهترین راهنمای شما برای سازمان‌های کارفرمای حرفه‌ای در بریتانیا – و برتری‌های آنها


سازمان‌های کارفرمای حرفه‌ای به شدت وارد صحنه شده‌اند، به خصوص اگر به دنبال ورود به بازار بزرگی مانند بریتانیا هستید و مزایای برون‌سپاری آنها تقریباً نامحدود است. PEO ها، همانطور که به آنها گفته می شود، به یک سرویس کاملاً محبوب تبدیل شده اند زیرا مشاغل بیشتری به دنبال راه های مقرون به صرفه برای مدیریت وظایف اداری و منابع انسانی خود هستند. کسب و کارها به یک شریک در داخل نیاز دارند که آنها را از طریق قوانین و مقررات مختلف در بازار بریتانیا راهنمایی کند، که همه ما می دانیم که فراوان است (البته در حال تغییر است). وقتی به یک PEO برون سپاری می کنید، کسب و کار شما می تواند از طیف وسیعی از مزایا بهره مند شود – از صرفه جویی در هزینه ها گرفته تا انطباق بیشتر با مقررات دولتی. اما این فقط نوک کوه یخ است – PEO ها می توانند بیشتر از این انجام دهند، که آنها را به گزینه ای واقعا جذاب برای بسیاری از سازمان هایی تبدیل می کند که می خواهند بازار بریتانیا را شکست دهند و از رقبای خود برتری پیدا کنند. بنابراین چه چیز دیگری باید در مورد آنچه که یک سازمان کارفرمای حرفه ای می تواند برای شما انجام دهد و مزایای اصلی آنها چیست بدانید؟ در اینجا چیزی است که باید بدانید.

چیست؟

به زبان ساده، یک سازمان کارفرمای حرفه ای شرکتی است که خدمات اداری و منابع انسانی را به دیگر سازمان های تجاری ارائه می دهد. PEO ها می توانند با وظایف مختلفی از جمله تطابق، حقوق و دستمزد، روابط کارکنان و موارد دیگر مقابله کنند. وقتی این وظایف را به یک شریک PEO برون سپاری می کنید، می توانید زمان و منابع ارزشمندی را برای تمرکز بر عملیات اصلی کسب و کار خود آزاد کنید. به عبارت دیگر، یک سازمان PEO می تواند “کار کثیف” را انجام دهد در حالی که شما روی مسائل مهم تمرکز می کنید.

مزایای استفاده از یکی

صرفه جویی در هزینه ها

یکی از بهترین مزایای استفاده از PEO صرفه جویی در هزینه است. PEO ها به دلیل قدرت چانه زنی دسته جمعی خود می توانند در مورد نرخ های پایین تر در طرح ها و مزایای بیمه مذاکره کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند از اشتباهات منابع انسانی و مالیاتی که می تواند منجر به جریمه و هزینه های قانونی شود جلوگیری کنید – و در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

انطباق

یک PEO همچنین می‌تواند مطمئن شود که شما از تمام قوانین و مقررات قانونی در بریتانیا پیروی می‌کنید، و آنها مطمئن می‌شوند که هیچ سنگی در مورد انطباق با آن‌ها باز نشود. اغلب اوقات، این جایی است که کسب‌وکارها شکست می‌خورند – آن‌ها مشتاق ورود به بازار جدیدی هستند که برای اطمینان از رعایت کامل آن غفلت می‌کنند. PEO ها بدون شک در قانون کار به خوبی مسلط هستند و می توانند به شما کمک کنند تا با آخرین مقررات در انگلستان مطابقت داشته باشید. این می تواند به ویژه برای مشاغل کوچک که ممکن است منابع لازم برای به روز ماندن در مورد آخرین الزامات قانونی را نداشته باشند، مهم باشد.

HR بهبود یافته

PEO ها همچنین می توانند به کسب و کار شما دسترسی به تیمی از متخصصان منابع انسانی را که در زمینه های مختلف مدیریت منابع انسانی ماهر و آگاه هستند، فراهم کنند. اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید که ممکن است منابع لازم برای استخدام کارکنان منابع انسانی خود را به صورت تمام وقت نداشته باشد، می تواند بسیار مهم باشد.

کاهش بار اداری

هنگامی که وظایف مختلف منابع انسانی و اداری را به یک PEO برون سپاری می کنید، این می تواند بار اداری را بر تجارت شما کاهش دهد. می تواند زمان و منابع شما را آزاد کند – زمان و منابعی که می توانید به سمت ابتکارات استراتژیک تر هدایت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید